Naujiena
VERSLO STRATEGIJĄ KEISTI SUNKMEČIU BUVO NAUDINGA
2013 01 18Siekis ir ateityje tvirtai jaustis turimose bei sėkmingai žengti į naujas pardavimų rinkas AB mašinų gamyklos „Astra“ kolektyvą skatina nuolat kelti sau naujus tikslus. “Astra”, siekdama išlikti konkurencinga rinkos dalyve Lietuvoje bei kitose šalyse, pakoregavo savo verslo strategijos tikslus, iš kurių vienu svarbiausių tapo – aktyviai skverbtis į užsienio rinkas ir taip užsitikrinti spartų įmonės pajamų augimą.
„Suprantame, kad norint ne tik išgyventi, bet ir sėkmingai plėtoti gamybos veiklą, būtini kardinalūs sprendimai rinkodaros srityje. Gaminant kokybiškus ir paklausius produktus būtina juos tinkamai pristatyti tiek vietos rinkoje, tiek naujose pardavimų erdvėse, į kurias matydami perspektyvą, pradėjome skverbtis, - teigia įmonės vadovas Semion Bondarev. - Nauja įmonės verslo strategija bei investicijos jau duoda savo vaisių. Mūsų bendrovėje sukurtų ir gaminamų gaminių pardavimuose vis didėja eksporto dalis. Akcentuotina, kad eksporto plėtros siekiame, pasitelkiant Europos Sąjungos fondų paramos lėšas. Be jų nebūtume pajutę tokių greitų teigiamų pokyčių.“
Alytuje įsikūrusi bei talpas, konstrukcinius metalo gaminius, lyginimo presus, kieto kuro katilus gaminanti įmonė, įgyvendindama projektą „AB mašinų gamykla „Astra“ produktyvumo didinimas plečiant pardavimus užsienio rinkose“ (projekto Nr. VP2-2.1-ŪM-04-K-03-018), dalyvavo net penkiose specializuotose tarptautinėse parodose: trys iš jų pasirinktos Maskvoje, nes Rusijos bei kitose Rytų šalių rinkose „Astros“ gaminiai ir paklausūs, ir vis plačiau žinomi. Vykta ir į Paryžių bei Frankfurtą, tad vis daugiau užsakymų sulaukiama ir iš Vakarų Europos šalių verslo partnerių.
„Dalyvavome ne tik parodose, bet ir sertifikavome daugiau, nei keturias dešimtis įmonės gaminių Rusijos bei ES šalių rinkoms. Tai kompleksiniai rinkodaros priemonių žingsniai, užtikrinantys eksporto plėtros sėkmę. Tik turint ES šalių, Rusijos ar Amerikos rinkų produkcijos kokybei keliamus reikalavimus atitinkančius gaminių sertifikatus, atsiveria platesni keliai į užsienio šalių rinkas, - sako p. Semion Bondarev. - Šio, ne tik įmonei, bet ir Lietuvai naudingo, eksporto plėtros projekto veikloms vykdyti buvo skirtas 149.986,00 Lt Europos Sąjungos regioninės plėtros fondo finansavimas. Šiek tiek daugiau, nei 127 tūkst. litų prisidėjo pati įmonė.“
Dalyvaujant tarptautinėse parodose, įmonei pavyko užmegzti bendradarbiavimo santykius su naujais užsienio partneriais bei šiuos santykius panaudoti, plečiant jau turimas eksporto rinkas bei atrasti naujų, kuriose pardavimų apimtys ne mažiau perspektyvios.
Ruošiantis parodoms bei šuoliui į naujas pardavimų rinkas buvo atliktas 2 modelių talpų bei 42 tipų slėginių indų sertifikavimas. Didėjant įmonės konkurencingumui, augant pardavimams, bus pasiektas vienas pagrindinių tikslų – aukštesnis įmonės patikimumo bei tuo pačiu - produktyvumo lygis.
Jau šiuo metu įmonei pavyko pagerinti eksporto rodiklius bei bendras pardavimų apimtis, sėkmingai įsitvirtinant naujose rinkose. Eksporto plėtra į naujas užsienio šalių rinkas bei pardavimo didinimas turimose rinkose turės ilgalaikį teigiamą poveikį tiek įmonei, tiek visai Lietuvos ekonomikos plėtrai.
Kontaktai pasiteirauti
Viktoras Bondarevas
Tel. +370 315 75251
El. p. viktoras@astra.lt